Ahad, 25 Ogos 2013

Soalan Dari 'Anonymous'.

Selalunya saya akan delete komen dari Anonymous jika ianya kasar atau berunsur caci maki. Komen di bawah ini saya biarkan, malah saya jawab lantaran bahasanya yang sopan. Mengikut pengalaman, berdialog atau berbahas dengan orang beragama adalah suatu perbuatan yang tidak produktif. Tiada apa-apa perubahan akan berlaku jika dialog itu bukan berdasarkan hati dan fikiran yang terbuka.

Namun saya pasti, dialog tersebut dapat memberi manafaat kepada pelawat blog ini, tidak kiralah dari mana-mana pihak asalkan sudi bersikap neutral dan rasional.

1. Komen dari post: Seksaan Alam Kubur. 


2. Komen dari post: Cikgu Tiada Otak! 


3. Komen dari post: Ancaman dan Ketakutan. 


4. Komen dari post: Penutup Akal.


Saya rasa semua komen ini adalah dari orang yang sama. Buat Tanpa Nama (anonymous), terima kasih atas soalan anda. Terima kasih juga kerana sudi menjengah kemari. Have a nice & lovely day.

.

1 ulasan: