Sabtu, 14 September 2013

What Come After "I Don't Know.." ?



.

7 ulasan:

  1. saya dah lame tunggu bila la Allah nak bantu umat Islam seluruh dunia. minta doa banyak2 pon still Dia tak bantu. Allah ni wujud ke tak ni. Dia dengar tak rintihan aku.arghhh. Allah please. kenapa kau tak tolong Islam, Islam asyik kena buli je. Allah tengok saja ke

    BalasPadam
  2. Agama telah menjadikan manusia bongkak, jahil malah bodoh dalam menghadapi persoalan2 realiti yang sepatutnya dipenuhi dengan pelbagai macam jawapan,bukan hanya bersandarkan jawapan 'tuhanlah yang menciptakan segala2nya' sahaja.pastinya jawapan seperti itu tidak ubah seperti jawapan seorang manusia yang tinggal di zaman batu, masih tidak mempelajari/mengetahui pelbagai jenis ilmu....

    Agama hanya membantutkan minda manusia daripada mencari kebenaran sebuah realiti lantas menjadikan mereka malas untuk berfikir dan mencari jawapan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kurang hajarnya statement! Nasib baik lu ni perempuan akak oii. Kalau tak memang makan makihamun aku jer!

      Padam
    2. Wah.. @Tanpa Nama, kalau sudah berani sangat kenapa tak letak nama sendiri? Kenapa guna 'anonymous'?

      Jika nak menjawab komen, balaslah dengan hujah bro, bukan dgn emosi. Kita semua sudah dewasa, bukan budak-budak lagi. Ataupun sebenarnya anda ni masih budak-budak sekolah rendah yang berani hanya disebalik PC dan internet? ish ish

      Padam
    3. Aku kritik agama. Hope dapat bezakan kritik individu dan kritik ideologi... Muslim memanglah nombor satu bab2 maki hamun ni. Sampai saya sendiri sudah rasa lali kena maki hamun. Dah tak layan sangat benda2 bodoh ni. Aku takkan maki hamun ko balik sebab aku pun tak nak lukakan perasaan ko. Tak sukala perang2 ni. Kalau tak setuju dengan point2 aku boleh lawan balik cara ilmiah.jangan asyik nak panas punggung je. Not good for your blood pressure and health :P Sorry, I won't shut my mouth about criticizing evil ideology though...

      Padam