Sabtu, 14 September 2013

Senyuman Wanita Kecanduan..


Manusia yang normal tidak akan tersenyum setelah membunuh orang awam dan kanak-kanak dengan serangan bom. Namun manusia yang kecanduan agama boleh ketawa mengingati perbuatan zalim mereka. Kenapa? Kerana mereka merasakan apa yang mereka lakukan itu diredhai tuhan. Darah insan-insan kecil yang tak berdosa bagi mereka umpama haiwan korban kepada tuhan.

Orang yang baik akan tetap baik dan orang yang jahat akan tetap jahat tidak kiralah dia beragama atau tidak. Namun yang mampu mendorong orang yang baik berbuat jahat adalah agama.

.

48 ulasan:

  1. alhamdullillah...semoga dia bersuka ria di syurga Allah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jika syurga Allah wujud, syurga Tuhan2 lain pun boleh wujud. Allah tak de la Maha Kuasa pun.

      Padam
  2. Bangangnya sainsrantingagamapokok tu! memang islam agama keganasan! ajaran nabibabihamad dan awloh laknataala. bunuk budak2 pun jadi halal dan boleh plak perempuan tu tersenyum. Just fuckin piss off!

    BalasPadam
  3. syukurlah perempuan tuh fisabillillah hampir pasti menempah tiket ke syurga.dunia hanya sementara penuh kepalsuan.cemburu aku lihat wanita tu,bila lah aku dapat peluang?huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kasian kat ko wahai rantingpokok.saya kat sini amat marah sekali selepas melihat video ini.ianya tidak ubah seperti ibu yang kejam,tiada perasaan kasih sayang, dan tidak berperikemanusiaan langsung.

      Padam
    2. kalau you nak peluang, pergilah letup diri you kat israel sana.. Stupidity of muslims are endless!

      Padam
    3. islam agama keganasan. thats the only reason! Allah dan mohamad sama2 jenis suka bunuh budak2 & rogol budak2.. Sick religion :P

      Padam
    4. itu kitorang punya suka larh..agama kitorang bagi reward kalau memerangi musuh tuhan.kamu semua mana ada syurga.

      Padam
    5. Islam memang agama gila. Pembunuhan manusia disokong. Allah dengan syaitan itu sama saja. :) Allah = syaitan

      Padam
    6. sainrantingagamapokok, kau cemburu dengan perempuan ni walaupun dia dah membunuh kanak2 yang tak bersalah? kau ni gila dan tiada perikemanusiaan, manusia2 macam kau lah yang memporak-porandakan dunia ni

      Padam
    7. alhamdulelehhhhh....semoga syiar islam tersebar meluas keserata pelosok bumi.

      Padam
    8. peluang tu ada...cuber ko pi berambos ke syria ke egypt ke...diorang tgh terpekik-terlolong mintak bantuan moslems gak tu.

      Padam
  4. @rantingpokokkayu, kau cemburu sama perempuan tu? Apa kata kau ikat diri kau dgn bom lepas tu pergi letup itu KLCC! Insha-Allahuburit akan hantar kau ke syurga dimana bidadari dan mohammmad tunggu kau sambil menonggeng burit untuk di fuck.

    BalasPadam
  5. Chill guys.. Tak perlu kita rendahkan pemikiran kita sama ke tahap sainsrantingagamapokok tu.

    Kita lihat sahaja betapa teruknya delusi mereka yang terperangkap dalam agama. Hilang moraliti dan akal fikiran yang rasional. Segala-galanya boleh atas nama agama hatta membunuh kanak-kanak dan orang awam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu bang. sedih la. sains ranting agama pokok ni dh hilang pertimbangan. jgn2 dia betul2 letupkan diri. kesian yg org awam yg lain.

      Padam
    2. hehehe. Memandai awak ni Nina Abdul buat spekulasi liar.

      Dia ni terorrist cap ayam je. Berkokok kuat dalam internet. Jangankan nak letup diri, terhiris besi stapler pun dah nangis ;)

      Padam
    3. apalah sangat nyawa manusia ni kan.

      Padam
  6. Amerika bunuh 150ribu orang awam di Vietnam takde pulak nak citer..Israel tembak kanak2 ada cerita?hampir seluruh dunia tentera Amerika membunuh warga tua,kanak2 ada cerita? alah korang semua auta je lebih...pirahh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. takde kena mengena bro! Lu pi balik sembah mohamad pedo'allah lagi baik bro dari cakap merapu macam buntut ayam!

      Padam
    2. Aku pun tak suka orang2 yang bunuh orang awam tak bersalah tu. Tapi wanita ni pun tergolong dalam kalangan mereka, pembunuh.

      Padam
    3. Tapi mereka tak buat atas dasar agama. :) Islam dengan keganasan berpisah tiada

      Padam
    4. Kau tau rantingpokok jawapan kau ni memang tak relaven? Kita tgh bincang pasal video ni, bukan pasal perang vietnam ke apa.

      Seumpama orang bagitau kau masakan kau tak sedap. Kau tiba2 marah dan bagi tau masakan si karim tak pun sedap, masakan si milah juga tak sedap, masakan si leman sumpah tak sedap.

      Masalahnya topik bukan pasal karim, milah, atau leman. Topiknya pasal masakan kau tak sedap. Itu sahaja.

      Engkau sebenarnya kaki auta, suka putar belit smacam ular sawa supaya org lari dari tajuk perbincangan. Kenapa? Sebab kau tau topik perbincangan ini akan membuatkan kau kalah dan hilang hujah.

      Padam
    5. ROFL...nak citer pasal sejarah? tarik la belakang lagi sejarah conquest org Islam...mau berjuta dah bunoh org...

      Padam
  7. Bila terjadi ni bro? Fuck muslim!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cerita lama ni. Just nak tunjukkan bagaimana org kecanduan agama boleh jadi buta terhadap sifat kemanusiaan lantaran idealogi karut.

      Dalam kes yahudi dan palestin ni, dua2 sama bermasalah, sama ego, dan sama tolol. Puncanya? Agamalah puncanya.

      Padam
    2. Kes tahun 2001 ni. lama dah. Tapi betul cakap Awakenmalaya, ini kesan fanatisme agama. Kerana yakin dgn agama, pembunuhan menjadi halal. Islam dari dulu smpai sekarang sama saja. Sentiasa ada keganasan sekeliling agama sesat itu.

      Padam
  8. apa lah sangat setakat 5-6 orang yang mati jika nak dibandingkan kekejaman puak Atheis regim Khmer Rouge yang membunuh lebih 2juta orang yang tidak berdaya termasuk ibu yang sedang mengandung.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudahlah @Sainsrantingagamapokok, tak perlu nak putar belit dan menyalahkan atheism. Khmer Rouge semangnya seorang yg tak percaya agama tetapi pembunuhan yang dia lakukan bukan dibawah 'panji' atheism.

      Point aku:
      1. Khmer Rouge tidak membuat kemusnahan menggunakan nama atheism.
      2. Dia membunuh atas keyakinan terhadap idea politik yg dia rasa ideal. Idea yg dia pegang bagaikan satu 'cult' atau agama!
      3. Atheism hanya label "tak percaya pd kewujudan tuhan'. Itu sahaja.

      Jika khmer Rouge minat kumpul setem, adakah semua pengumpul setem adalah pembunuh? Hobi kumpul setem bukannya mengajar sesiapa membunuh! Begitu juga atheism, hanya sekadar label yg membawa maksud amat ringkas iaitu tidak percaya kepada tuhan.

      Berbanding agama yang mempunyai satu set ajaran bersama satu kitab yang didalamnya mendorong manusia kepada kebencian dan pergaduhan. Orang agama mempunyai sumber keganasan mereka. Atheis tiada panduan mengenai keganasan. Malah kebanyakkan atheis mengamalkan cara hidup yg aman dan damai.

      Pernah dengar suicide bomber atas nama atheis? Ada dengar peperangan atas nama atheis? Tiada!

      Jadi jangan manipulasi sejarah untuk membenarkan pendapat kamu yang lemah selemah keupayaan kamu untuk berfikir secara mendalam dan terbuka. Tq.

      Padam
    2. Dan lagi satu, kau cakap "apa lah sangat setakat 5-6 orang mati"?

      Memang kau ada masalah dalam moraliti dan juga akhlak. Aku sarankan kau balik sekolah rendah dan ambil matapelajaran MORAL dan belajar semula.

      Padam
    3. LOL rantingpokok tahu tak menilai nyawa seorang manusia? Nampak sangat agama ko ni memang mengajar manusia untuk tidak menghargai nyawa seorang manusia. Asal ada orang mati je korang nak happy.

      Padam
  9. aku tengok kat sini semua hipokrit je lebih...Jangan larh bias sangat bro..kalau ko gaulkan semua dalam satu kuali semua islam satu pakej yang sama,kenapa aku tak termasuk dalam katogeri yang sedemikian.ishh..oranglain pun ada otak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wanita kat video tu la yang hipokrit. Dah tahu anak mati, pura2 happy pula. Siapa yang ikut sama happy tu memang tak beza hipokritnya dengan wanita ni. What's the point of life la kalau nak mati sia2 cam tu je? Baik tak payah jadi manusia. Ada otak tapi langsung tak ada belas kasihan. Psychopath sungguh.

      Padam
    2. Kalau kau tempe, memang dah lama aku gaul dalam satu kuali buat sambal.

      Pemikiran kau sama sahaja dengan pemikiran terrorist islam. Bunuh membunuh itu halal asalkan yg dibunuh itu orang kafir tak kira budak2, perempuan, orang tua, dan dan orang awam.

      Manusia walau tiada agama sekalipun dapat faham itu suatu kezaliman dan tidak perikemanusiaan.

      Aku tidak menyokong apa yg perempuan muslim dalam video tu buat dan dalam masa yg sama aku juga tidak menyokong apa2 keganasan yang penganut agama lain lakukan termasuk tentera zionist. Tak perlu cerita mengenai keganasan israel di kem pelarian sabra, syatilla dan lain2 itu. Semuanya bagi aku sama saja, satu jenis kecanduan agama. Keganasan bukan jawapan untuk kedamaian.

      Aku lebih banyak bercakap pasal islam kerana aku lebih kenal islam luar dan dalam berbanding agama lain.

      Malah semangat aku berkobar-kobar kebelakangan ini lantaran kekerapan orang islam yang provoke aku dengan komen-komen bodoh dan berbaur kutukan. Maka sudah tentu kupasan tajam aku lebih menjurus kepada Islam.

      Namun jika sesiapa disini nak sangat baca pasal atheis membincangkan agama lain, boleh cari di blog-blog aties luar sana seperti http://thinkreason.net, www.theatheistindian.com, jewishatheist.blogspot.com dan lain-lain. tq.

      Padam
  10. "aku lebih kenal islam luar dan dalam berbanding agama lain."

    << kalau islam luar aku masih boleh menerima tapi kalau "dalam" amat mustahil."luar dan dalam" hanya persepsi kau sahaja.tak perlulah kita berdebat bab agama lagi,buang masa jer.

    Aku hanya mempertahankan agama aku.Majoriti post kau dan geng semua berkisar memputarbelitkan agama aku.ikut sesuka hati jer buat persepsi sendiri.itu masalah pegangan individu itu sendiri bukan agama islam.itu sahaja.
    Jangan memomokkan agama secara "over acting" dalam meraih populariti.

    Adalah lebih baik kamu semua menunjukkan bukti nyata akan kejadian alam mengikut sains bukan hanya main tunjuk2 dengan jari telunjuk bahawa alam sekeliling kita adalah hasil dari evolusi.sepertimana kamu semua meminta kami mendatangkan bukti nyata kewujudan tuhan.

    Dan pihak kami yang percayakan tuhan tidak akan percaya teori yang hanya sekadar "hasil pemerhatian dan teori di atas kertas sains sahaja".
    Dan jangan bagi alasan tidak dapat memberi bukti atas alasan alam semesta terbentuk selama 13bilion tahun maka itu tidak dapat di buktikan.
    Tunjukkanlah kepada kami dan jangan bagi alasan hanya mampu mengaitkan dengan agama yang tidak ada kena mengena.takkan itu sahaja kemampuan kamu semua.tiada cabaran langsung.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa percayakan Tuhan yg bertopengkan syaitan itu? Cuba cerita

      Padam
    2. Tak perlu aku momokkan agama kau kerana penganutnya sendiri seperti kau telah menunjukkan Islam itu satu agama yang penuh kebencian dan keganasan. Umatnya disuap dgn kebencian pada orang yang bukan islam.

      Bukti sains? berapa kali aku nak bagi tahu bukti pada zaman sekarang dah terlalu banyak. Pergi ke perpustakaan baca mengenai evolusi dan penemuan terkini. Pergi kedai buku cari buku sains biology dan evolusi yang terkini.

      Kalau kau ada kesempatan, cuba lawat Natural History Museum di London misalnya. Di sana penjelasan dan bukti-bukti evolusi boleh kau dapati. Atau lawati pusat arkeologi terkenal (yg sudah pasti di luar negara Islam) untuk melihat bagaimana proses fossil dikaji. Method sains terbaru ( kalau tidak silap aku) yg digunakan dalam arkeologi adalah kajian DNA fossil. Dari situ pemetaan evolusi menjadi lebih jelas dan tepat.

      Jangan asyik jadi katak bawah tempurung. Asyik-asyik baca buku 'tajuk muluk' dan 'permata yang hilang'. Mana nak berkembang pemikiran kau?

      Tapi kau kena cari sendirilah. Usaha cari ilmu sendiri. Jangan nak mintak orang lain suapkan. Kebodohan boleh diubati. Tapi kemalasan dan keegoan susah sikit nak ubat.

      Padam
    3. RantingPokok tak tahu ke Dr. Zakir Naik ada cakap pasal teori big bang tu dalam quran? Sebab dia tahu teori big bang mempunyai bukti yang teramat banyak dan sukar untuk dinafikan lagi (macam teori evolusi juga).Dalam teori ni,big bang dijangkakan terjadi 13 billion++ tahun lalu.Tapi malang ayat quran dakwaan dia tu tak menepati ciri2 big bang pun. Saya pening muzzies ni. Kejap percaya big bang, kejap tak percaya. Teori big bang dan evolusi dah ada banyak bukti. Ko tak nampak bukti dia sebab ko malas baca reliable sources macam jurnal2 sains dan besar kemungkinan ko sudah termakan macam2 penipuan teori2 konspirasi. Sains tak macam buat teori agama la. Sains kena buat eksperimen yang teliti secara berulang kali dan perlukan peer-review. Selalunya kalau ada keputusan yang terbaru,automatik teori yang lama akan diperbaiki.Tak macam agama.Nak buat teori agama tu senang je pakai imaginasi dan angan2 pun boleh.

      Padam
    4. Kak Melayu Freethinker,...itulah saya dah cakap kalau nak tau teori big bang versi Al Quran dan Sunnah datanglah jumpa saya.Dr zakir Naik hanya baru bagi mukaddimah jer..Sains tu semua baru tahap teori belum bukti yang nyata. jadi belum dikatakan bukti di sahkan benar.Baru penemuan atas pemerhatian sains dah kata betul.entah entah hanya manipulasi saintis jer nak tipu korang.
      kalau di beri pilihan, saya lebih suka dikatakan manusia berevolusi dari pisang supaya senang nak bagi kat beruk.

      Padam
    5. Teori big bang itu dikemukakan sebelum zakir naik mendakwa ianya diceritakan dalam al-quran.muslim punya style kan main 'cherry-pick' je.mula2 teori sains yang dicipta dahulu.then orang islam pandailah pilih ayat quran dengan imaginasi konon2 sebagai bukti teori sains.padahal ayat2 tu semua mudah je kena debunk.

      Anyway, buat apa saya nak belajar kat buku lama yang tak ada kredibiliti itu.zakir naik pun bukannya major bidang astronomi/fizik/astrofizik.daripada aku dengar orang tua tu mengarut,baik go straightforward je tengok hasil2 kerja penyelidikan orang2 yang involve in the research of big bang.

      Islam hanya tahu nak ciplak kerja2 orang kafir then claim that it was started from the quran.pastu pandai pulak suka2 nak edit teori big bang padahal tak ada qualification pun nak buat macam tu.lol.memalukan sungguh la attitude macam tu...

      LOL rantingpokok memanglah keturunan tumbuh-tumbuhan.so tak hairanlah yang ko memang dari evolusi pisang..zzzzz

      Padam
    6. .... pisang? hehehe

      Sainsrantingagmapokok ni kreatif tapi hujah kosong, tiada isi. Suruh belajar malas, tapi bila berdebat pot-pet2 macam ahli sainstis celup.

      Macam-macam la kau ni.. hhahaha

      PS: pisang.. hehe.. aduhai..

      Padam
  11. Aku Muslim dan aku rasa pembunuhan org awam adalah salah. Dalam peperangan sendiri pun nabi melarang untuk membunuk kanak-kanak , org tua dan juga wanita. Tiada istilah suicide bombing dlm Islam. Semua ciptaan Muslim yg extream dan terpesong. Harap maklum. wassalam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kamu sebagai moderate Muslim mampu menghalang golongan extremist Muslims?

      Padam
    2. takde beza between moderate or extremist. dua2 percaya siapa murtad patut dibunuh. jangan lak ko kata ko tak percaya hukuman murtad...

      Padam
    3. Kat australia mase cold war, sapa2 strong communism activist, government cancel kan diorg punye citizenship. It is about belief, albeit political one.

      Padam
  12. Satu lagi video yang menunjukkan betapa 'warasnya' ajaran Mohammad.

    https://www.youtube.com/watch?v=UPFbZslKqn4

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup.. sampai perihal buang air pun diberat-beratkan.. Macam-macam2 hal..


      Tapi beard lelaki yg bercakap tu macam fake je.. hehe

      Padam