Isnin, 9 September 2013

Anjing Menyalak Bukit.

Antara komen Sainsrantingislampokok

Lucu melihat ada golongan agama yang meradang lantaran komen mereka di delete. Saban hari mereka menghantar komen dengan harapan ianya tepampang pada blog ini.

Maaf, saya tidak suka membiarkan komen berbaur sampah di blog saya. Beberapa individu seperti nickname "Sainsrantingislampokok" beberapa kali mengeluarkan komen berbaur penghinaan dan carut-marut setelah hujahnya dipatahkan. Atas buruknya keperibadian beliau, maka saya akan delete setiap komen yang datang dari beliau tidak kiralah apa komen sekalipun.

Nasihat saya jika anda tidak mampu berdepan dengan realiti dengan cara berhikmah, sila tinggalkan blog ini dan sertai blog-blog lain yang sealiran dengan anda. Saya tiada masa menerangkan hujah-hujah saya kepada minda beku seperti anda. Individu seperti andalah yang mempamirkan Islam dalam bentuk yang jijik lagi menjelekkan. Bagi saya komen-komen anda seperti anjing menyalak bukit, anjing sakit tekak tetapi bukit tetap teguh berdiri.

PS: Lucu melihatkan mereka sampai tahap seakan 'merayu' memohon komen mereka disiarkan. Terasa macam blog saya ni macam artis pula. Macam-macam hal..


.

17 ulasan:

  1. terserlah tahap intelektual mereka disitu

    BalasPadam
  2. Org Islam kan ramai yg penganas. Masuk tempat org buat huru-hara. Lepas tu rasa bangga macam mereka buat ibadat. All these factors la yg buat aku makin myampah dgn islam. Rock on bro!

    BalasPadam
  3. Ada problem dalam agama Islam tu sendiri. Pastu ada problem dengan agama lain. Pastu ada problem pulak dengan orang tak beragama. .LOL. Dunia ini lebih aman tanpa Islam.

    CR

    BalasPadam
  4. I rasa dia ni tak reti nak suap sendiri, dia mintala orang lain suapkan kat dia. Spoonfeed gitew. He just want some kinda attention and wanna involve in an argument. Tapi cara dia cabar u tu tak betul la. Too bad he didn't know how to argue intellectually...boleh dibimbing lagi budak ni sebenarnya.zzzzz

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya setuju. Dia dahagakan perhatian. Segala kutukan menunjukkan dia juga kurang dipuji, maka dia mengutuk orang lain demi menaikkan ego nya sendiri. (Macam psikologis plak.. huhu)

      Padam
  5. moga anda dan anda dan anda sekalian jumpa jalan yg benar lagi membenarkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ngak setuju sama kamu.. hahaha

      Padam
    2. imam agama norse...x mengharap apa2 persutujan pon...one fine day the truth will reveal...kalau tak kat dunia ni..hereafter nanti..kat akhirat nanti baru anda dan anda yang menentang islam ni tahu mana yang benar..kinda look like winn2 situation..tapi ISLAM akn selamanya menang..maka..stoplah mengkritik2...moga Allah tunjuk kpd anda dan anda yang masih menvcari jalan nii...fikir sedalam2nya

      Padam
    3. Maaaf mencelah. Syaf, anda mengatakan the truth will reveal in hereafter danbaru kami tahu kebenaran. Tapi apa yg anda cakap itu hanya berlandaskan kepercayaan anda semata-mata. Tak perlu memaksa org mendengar kenyataan yg berdasarkan kepercayaan. Bukan semua org percaya apa yg anda percaya!

      Islam selama-lamanya menang? Menang dalam mencipta huru-hara di dunia? Menang dalam cipta keganasan? Menang dalam bergaduh antara sesama sendiri? Jika itu makna menang, memang Islam boleh dapat trophy la!

      Mereka ini mengkritik ideologi, bukan mengkritik individu. Mana-mana ideologi terbuka kepada pendebatan dan kritikan. Anda tidak boleh merasakan ideologi anda itu kebal dan special.

      Mungkin anda yg sebenarnya sedang mencari jalan kepada kebenaran. So saya ucapkan good luck n fikir sedalam-dalamnya!

      Padam
  6. Attitude mrk mmang macam tu. Dari mana mrk dapat attitude tu?

    Tentulah dari asuhan nabi mohammad al-penipu tu! If their nabi keji of coz the ummah also keji. Clear as light!

    -Huriko

    BalasPadam
  7. SainsRantingIslamgPokok ni saya dah anggap macam troll yang nak perhatian saja. Tak perlu nak disuap sebab tiap kali dibalas, dia melonjak suka sebab dapat perhatian. Bukan dia kisah jawapan tu bernas sekali mana pun.

    Lepas tu dia akan guna nama samaran lain untuk troll, yang paling best, guna Tanpa Nama yang sebenarnya lebih khusus kepada ateis yang banyak mendapat ugutan dan cacian dari extremist seperti SRAP ni.

    -A.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya setuju. Dia ni bukan jenis nak tahu kebenaran, tapi dia jenis nak menang sahaja. Tambahan pula dia mahu orang akur bahawa dia betul orang lain salah.

      Padam
  8. ISlam is actually like that. Different from Buddhism, the monks are not allowed to be angry and scold others. Buddhist are peaceful people.

    http://bmsm.org.my/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buddha sendiri pun tidak menganut agama Buddha. "Buddha" is in us. We only need empathy and enlightment. Not need to compare or feel superior. If you are happy with Buddhism then go on with that. Preaching isn't a part of Buddhism. I consider myself as an atheist even though I am culturally a Buddhist. Well, most Buddhists are semi-atheists. U cant separate yourself from believing in karma, heaven, hell, rebirth, supernatural qualities of the Buddhas and Bodhisattvas. And those things are against science.

      CR

      Padam
  9. Lu mau tau apa itu tuhan, sini mari https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200621694891146&set=a.1523373010608.2069541.1423101422&type=1&theater

    BalasPadam
  10. mula2nya saya begitu terkejut dan memebenci murtad, tetapi apabila membaca blog2 sebegini dan melihat adanya orang islam yang berperangai teruk sebegini, membuatkan hati saya tertanya, betulkah jalan aku selama ini?

    BalasPadam