Selasa, 15 Oktober 2013

Realiti yang Memualkan.


Ini adalah realiti. Mereka datang ke negara orang mencari rezeki. Namun secara senyap ideologi gila mereka merebak bagaikan kanser. Melawan pihak berkuasa. Menghina kebebasan rakyatnya. Dan tanpa selindung memandang hina mereka yang tidak bersyahadah sebagai ahli neraka.

Ini adalah realiti. Kebodohan bermaharajalela atas nama agama. Yang moderate masih berdelusi. Yang radikal mula membuat angkara.

Ini adalah realiti..

Mual..

.

19 ulasan:

  1. anda terlupa suatu fakta. Dunia ini milik Allah. Maka seluruh muka bumi ini milik umat Islam yang sembah Allah. Fikir-fikirkan. Moga mendapat hidayah dan kefahaman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya saya jenis yang malas nak jawab komen. Tetapi komen kamu terlampau menyedihkan dan menunjukkan betapa dalamnya delusi agama yang telah korup sistem pemikiran kamu.

      Jika dunia ini untuk muslim, tuhan cipta sahaja lah muslim. Mengapa dia perlu mencipta pelbagai jenis manusia dgn pelbagai agama?

      Jika semua dicipta untuk muslim, kenapa tiada beza antara non-muslim dan muslim dari segi taraf kehidupan, ekonomi, pendidikan, ilmuan, moraliti dll? Malah dalam banyak perkara muslim lebih mundur dan ketinggalan jauh dibelakang.

      Dunia ini bukan milik muslim. Malah ia bukan milik mana2 agama. Muslim perlu belajar menghormati hak dan pemikiran orang lain, bukannya memaksa ideologi mereka tehadap orang lain.

      tq.

      Padam
    2. Kalau bab2 respect ni, rasanya pendatang2 muslim macam kat dalam video di atas ini lah yang paling kurang ajar. Respect is earned, not demanded. Perangai macam ni tak layak untuk dapat respect. Pendatang2 muslim ni jerit "UK go to hell", "British police go to hell" kat negara orang lain padahal mereka hanyalah pendatang asing yang diberikan juga hak seperti penduduk asal UK. Seriously, inilah perangai paling sial. Cuba imagine kalau non-muslim from outside Malaysia macam dari bangla/indon/filipin/myanmar tiba-tiba buat demonstrasi jalanan kat negara ni sambil jerit2 "Malaysia go to hell", "Malaysian police go to hell". Tak pun, "Muslim go to hell". LOL. Confirm tak lama lepas tu pendatang2 ni akan go to hell juga dikerjakan mati2an oleh penduduk2 asal malaysia. Sedangkan hak2 pendatang kat Malaysia ni dah teruk kena pijak2 oleh segelintir pihak/penduduk tempatan cam babi. UK dah kira bagus lagi bagi kebebasan kat semua orang di sana termasuk pendatang2 muslim ni. Tapi dorang ni bodoh cam sial like FCUK!!!

      Padam
    3. Wah cik lynn, mengamuk ya? Buat malu famili u ja. Famili u muslim ka? Kalau mereka muslim, tergamak u kutuk keyakinan mereka. Kalau mereka tahu tentu mereka rasa sedih.

      Padam
    4. Bro 'tanpa nama', sudah kehabisan hujah sampai attack hal peribadi orang lain ke? Kenapa rendah sangat peribadi anda sampai kutuk peribadi dan famili orang?

      Itulah cara orang pengecut bila mereka dah kehabisan hujah. Pathetic!

      Padam
    5. Tanpa Nama: Saya mengutuk perbuatan extremist muslim di atas. Jangan cuba nak menyimpang topik. Kalau famili saya sendiri pun yang terlibat dalam perbuatan memalukan macam ni, pastinya saya akan tegur juga. Daripada terus jadi hipokrit benarkan sesuatu kebodohan yang menjengkelkan. At least famili saya sudah tahu bahawa saya ini atheist. Anyway, soal kutuk ideologi dengan kutuk peribadi itu adalah berbeza. Sila jangan dikelirukan lagi, Plus, janganlah cepat sangat terbabas dari topik. Asahkan lagi kemahiran berhujah tu ya.

      Padam
    6. Dia ada hak utk rasa disgusted.lgpn hujah dia berisi.bkn mcm kebanyakan muslim kt sini

      Padam
    7. LOL which hujah muslim yang berisi tu? Hujah delusi yang cuba convince kat ateis yang dunia ni milik allah ataupun hujah cuba attack soal peribadi ateis (famili) dalam mengaitkan hal extremist muslim UK di atas? Dua2 hujah pun masih menunjukkan bahawa mereka x nampak kebodohan extremist dalam video di atas. Kalau pun rasa disgusted, saya fikir cara dia nak disgusted tu pun dah x patut. Perlu tahu beza extremist ni lain dari yang moderate. Nampak yang moderate ni dah nak ke arah extremist bila perbuatan extremist itu dikritik pula.

      Padam
  2. Tapi aku paling sedih org melayu, dulu beragama hindu skarg beragama islam pulak, x habis2 kene jajah pemikiran , x boleh fikir sendiri, memang sume agama dilusi tapi at least cipta agama sendiri, iran ok gak, ada agama zorostrian ciptaan mereka..kenapa la melayu kita ni sangup commit kpd ciptaan arab yg x bertamadun & x berperi kemanusian itu, sbb tu la melayu kene dididik memahami quran & sunnah, kemudian baca sirah nabi, barulah mereka tahu hal sebenarnya, ni asyik mengikut saje keje nye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju dengan didikan quran, hadth sahih & sira.
      Ibn Hisham notes in Sira Ibn Ishaq:
      intentionally omitted portions that did not address Muhammad and about which the Qur'an says nothing, things which are disgraceful to discuss; matters which would distress certain people; and such reports as al-Bakka'i told me he could not accept as trustworthy.

      Padam
  3. UK kalau tak sekat pembiakan dorang ni akan jadi virus/epidermik yg akan memundurkan UK sedikit demi sedikit.Tommy Robinson & English Defence Leauge sedang berhempas pulas memprotes pendudukan ninja2 ni.

    BalasPadam
  4. ya. ini realiti yang menyakitkan. kadang aku sendiri benci lihat sikap hollier than thou sebilangan muslim. golongan macam ni tanpa segan silu akan memurtadkan dan menerakakan muslim yang lain dengan mudah.

    BalasPadam
  5. kenapa boleh jadi mcm ni? sbb tu saya x suka ngan mana2 extremist termasuk muslim, terlampau fanatik. bleaaargghhh

    BalasPadam
  6. Salam semua. Saya hisyam . Muslim. Saya ada add lynn ag di fb. Tapi da takde skang. Knapa ye? Btw, i'm as a muslim rasanye ptut amek tau pandangan atheist ni. Jangan sentiasa maki hamun n meroyan tak tentu pasal. Agama tak rely on individu. Thats y atheist think islam too bad. But, i think we should accept them, jangan suke2 hukum orang je wahai muslimin muslimat ye. Be open n steady.

    BalasPadam
    Balasan
    1. new murtad detected.. new murtad detected.. hahaha. Murtad adalah jenayah paling besar dlm Islam. Tak perlu kami berbuat baik kepada korg yang memalukan & merendahkan Allah dan Rasul SAW. Kebenaran pasti menang, dan kebatilan pasti kalah. Amat Benar Janji-Janji Allah SWT.

      Padam
    2. abisla kau hisyam...x murtad pun kena cop munafik dek saudara islam kau sendiri

      Padam
    3. Jangan buat saya ketawa.Islam itu benar?Saya tak rasa ya.

      Padam
  7. salam
    kerana itu Islam telah mengajarkan akhlak. walau sedikit sekali muslim yang berakhlak pada hari ini.Indahnya Islam dengan akhlak. Moga dunia bakal terisi dengan jiwa-jiwa Muslim yang berakhlak.

    BalasPadam
  8. Ilusi yng Muslim adalah penganut utama yng memegang tahta moraliti cuma propaganda yng ditanam oleh tok imam kau.

    Islam ada banyak prinsip yg kejam tetapi taboo jika dipersoalkn.
    Contohnya slavery , homosexuality.. women's right.

    Kebanyakan moral Islam dipenuhi penindasan , misoginistic dan bias.
    Realitinya penganut Jainism 10x lebih bermoral dari penganut Islam.

    BalasPadam